آموزش تولید محتوا

ساخت وبلاگ

پس از کتاب و مجله، رسانه‌های الکتریکی – آموزش تولید محتوا یعنی رادیو و تلویزیون – خلاقیت شدند. اکنون ساخت محتوای صوتی و تصویری هم عنایت پیدا کرده بود.

به عبارتی مجال گروهی از آنالیز‌گران رسانه بدین اندیشه افتادند که بایستی نقش محتوا، ساخت و ساز محتوا و لبه‌های آن دورازشوخی گرفته خواهد شد. نورمن آنجل، مارشال مک لوهان، نیل پستمن، ژان بودریار و اروینگ گافمن مثلا‌ی این محاسبه‌گران بودند.

ولی ظاهراً تاهنگامیکه اینترنت و شبکه‌های‌عمومی ابداع نشده بودند، گرفتاری‌ی ساخت‌و‌ساز محتوا آن‌قدر عمومیت پیدا نکرده بود. اینک ساخت محتوا آن‌قدر دانش آموز گردیده که فراگیری آن به برهه زمانی قبل از دانش کده رسیده میباشد. در مرزوبوم خودمان نیز نظام آموزشی این را نیاز دور از شوخی گرفته و «درس ساخت محتوای الکترونیک و نرم افزار سازی» در اساس دهم کامپیوتر درس دادن میشود.

البته با ارزان شدن تکنولوژی دیجیتال و دانش آموز شدن دسترسی به ابزارهای ایجاد محتوا (گوشی، دوربین دیجیتال، لپ‌تاپ، وب، اینترنت و بقیه ابزارهای شبیه) بحران جدیدی در فضای محتوا ساخت‌و‌ساز شد.

با این وسعت از ایجاد محتوا، چه بایستی بکنیم که استفاده کننده به سراغ ما بیاید و از محتوای ما به کار گیری نماید؟ در صورتی‌که کار ساخت محتوا را برای امروز یا این که بعدی‌ی خویش گزینش کرده‌اید بایستی به‌این پرسش اصلی جواب بدهید. درس‌های یادگرفتن ساخت محتوا، بازاریابی محتوا، استراتژی محتوا، دیجیتال مارکتینگ و بهینه سازی در متمم میکوشند به شما یاری نمایند در بازار اشباع‌گردیده‌ی امروز، محتوایی موءثر و گرانبها عرضه فرمائید و آنان‌را به دست مخاطبان خویش برسانید.

آموزش تولید محتوا...
ما را در سایت آموزش تولید محتوا دنبال می کنید

برچسب : آموزش تولید محتوا, نویسنده : mohammadsrc contentproductiontraining بازدید : 265 تاريخ : چهارشنبه 31 فروردين 1401 ساعت: 16:20


محتوای اینترنت به معنای همه مطالب اعم از تصویری، نوشتاری و صوتی در آموزش تولید محتوا بخش وب سایت می‌باشد. محتواها معرف تارنما می‌باشند که شامل سندها، اطلاعات، نرم افزار ها، سرویسهای الکترونیکی، تصاویر، فایلهای صوتی و تصویری، صفحه ها فردی در اینترنت، پیامهای پست الکترونیک بایگانی گردیده و ... هستند.
قابل ذکر میباشد که در بیشتر مواقع از اصطلاح «برگه» به مکان «محتوای اینترنت» به کار گیری می‌گردد. انگیزه این تغییر تحول طومار به ده سال 1990 بر می گردد که شایسته ترین لینکها جهت استناد به یک مرجع، در تحت شیت، یا این که در واپسین کاغذ نوشته‌علمی قرار میگرفت. 

 هر کدام از صفحه های وبسایت دربردارنده مطالب و محتواهای متنوعی هستند. برای بار گذاری محتوای وبسایت پروتکلهای مختلفی در هر ورقه قرار داده گردیده است ولی شایسته ترین روش برای لود محتوای، html (یا این که اشکال دیگر) صفحه های فشرده اینترنت، می‌باشند.

 

وبلاگها نیز نوعی وبسایت محسوب می‌شوند که در آن ها صفحه های با گویش html ذکر میگردد. 

اشکال محتوا
محتوا بر طبق فرمت به 4 تیم تقسیم می شوند که در ذیل به هر مورد از آن‌ها اشاره می کنیم:
 

محتواهای صوتی ـ تصویری
محتواهای صوتی ـ تصویری بیشتر به خواسته ارائه بازی‎های آنلاین و همینطور کلیپهای ویدئویی بار گذاری می شوند. ویدئوها اعتبار بالایی در شیوه رفرنس دهی دارا هستند و به همین عامل گزینه دقت مخاطبان‎ قرار می‌گیرند.
در بقیه گونه های محتواها، بیان اسم و یا این که ذکر یک مقاله‎، پیامرسان منبع اساسی مقاله به کاربر و مخاطب می‌باشد ولی در کلیپهای ویدئویی بازدیدکننده بی واسطه با منبع مهم رابطه برقرار‎ میکنند.
به همین ادله با متکی بودن بیشتری محتوای وبسایت را دنبال‎ مینمایند. در بیشتر سایتهای خبری و تحلیلی که از آلرژی بالایی برخودارند، کلیپهای ویدئویی تلاش بیشتری دارا هستند. 

بازیهای آنلاین نیز مکان بازیهای سنتی را مالامال کردهاند و از این رو شاهد ارتقاء دوست داران این نوع بازیها هستیم. این فرمان باعث گردیده تا سایت‎ها به خواسته ارتقاء واحد سنجش بازدیدکننده در کنار بقیه محتواها، از بازی‎های آنلاین نیز به کارگیری نمایند. هر یک سری بعضی تارنما محتوای اساسی خویش را بر روی به اشتراک گذاری محتواهای آنلاین قرار دادهاند.

آموزش تولید محتوا...
ما را در سایت آموزش تولید محتوا دنبال می کنید

برچسب : آموزش تولید محتوا, نویسنده : mohammadsrc contentproductiontraining بازدید : 269 تاريخ : دوشنبه 29 فروردين 1401 ساعت: 18:30


محتواهای اسکن گردیده محتوا هایی می باشند که شما میتوانید شبیه آن آموزش تولید محتوا را در چندین وبسایت دیگر نیز مشاهده کنید. با یقین اینگونه محتوا های نسخه برداری گردیده ای قادر است سبب آزرده شدن یوزرها موتورهای کاوش خواهد شد از این رو اینگونه محتوا هایی وب سایت ها را با بحران و مشکلاتی مواجه خواهد نمود.

محتوای اسکن گردیده چه محتوایی میباشد؟
محتوای اسکن گردیده به محتوایی می‌گویند که تکراری باشد و در جاهای دیگر بتوان مشابه آن را پیدا کرد. این محتوای تکراری و نسخه برداری گردیده ممکن میباشد در در تارنما های دیگر و یا این که حتی بخش های دیگر وبسایت خودتان پیدا گردد. پس به مطالبی که در بیش تر از یک جا وجود داشته باشند محتوای تکراری می‌گویند.

در واقع محتوای تکراری بدین شکل میباشد که از جمله شما درمورد یک روستا در جمهوری اسلامی ایران نوشته‌علمی ای را منتشرمی نمایید. بعد یک تارنما و یا این که عمل بر دیگر همین محتوا را نسخه برداری کرده و یا این که محتوایی مشابه به محتوای شمارا ساخت می نماید. اما این داستان قادر است برعکس هم باشد. یعنی این که یک سایت راجع به موضوعی محتوایی را ایجاد نماید و آن‌گاه شما آن محتوا را در سایت تان نسخه برداری کرده و قرار دهید.

seo وبسایت چیست؟
در واقع seo تارنما یعنی باصرفه کردن تارنما با این مقصود که تارنما ما در حاصل موتور های کاوش بیشترین حضور را داشته باشد. در واقع هنگامی که وبسایت شما seo و یا این که به عبارتی سئو خواهد شد شما از موتور های کاوش بیشترین ترافیک و امتیاز را اخذ خواهید کرد و این کارداران سبب می گردد که محتوای وب سایت شما در رنک های اولیه نتیجه ها کاوش نمایان خواهد شد.

اثر محتوا در بهینه سازی تارنما ها چیست؟
یکی عناصری که میتواند اثر فوق العاده متعددی را در seo وبسایت ساخت و ساز نماید محتوای وبسایت میباشد. محتوا های کیفیت خوب برای موتور های کاوش عنایت ویژه ای دارا‌هستند و در صورتیکه که وب سایت شما دارنده محتوا های گرانبها و باکیفیت باشد میتواند اثر فوق العاده ای بر روی seo وب سایت شما گذارده و در سود سبب ارتقاء امتیاز، ترافیک و رنکینک شما گردد.

بدین ترتیب در‌صورتی‌که که شما بتوانید به طور تماما اصولی محتوا بنویسید و روی بهینه سازی وبسایت تان شغل نمایید ابدا چگونگی و بها محتوا و همینطور تارنما شما به وسیله موتور های کاوش ذیل پرسش نخواهد رفت. در‌این‌حالت‌ دیگر نیازی وجود ندارد تا در باب نسخه برداری شدن محتوای تان بوسیله وبسایت های دیگر چندان نگران و ازرده خیال و خاطر باشید.

آموزش تولید محتوا...
ما را در سایت آموزش تولید محتوا دنبال می کنید

برچسب : آموزش تولید محتوا, نویسنده : mohammadsrc contentproductiontraining بازدید : 143 تاريخ : يکشنبه 28 فروردين 1401 ساعت: 18:03

سرعت تارنما حتما یکی‌از معیارهای اساسی برای هر وبسایتی است؛ آموزش تولید محتوا به طوریکه برای بعضی وب سایت‌ها صرفا تفاوت در یک ثانیه میتواند میلیون ها تومان خسارت بزند و یا این که درآمدزایی از آن کرد. به این ترتیب اندازه‌گیری ظریف سرعت وبسایت یک استدلال حیاتی می باشد. در‌این نوشته‌علمی نماد خوا هیم اعطا کرد که چه طور از یکی محبوبترین ابزارهای جانور به اسم  GTMetrix برای اندازه گیری سرعت یک وب سایت به صورت مؤثر به کار گیری فرمایید.

معرفی ابزار  GTMetrix برای اندازه گیری سرعت
تعداد سنجش سرعت

اندازه‌‌گیری سرعت وبسایت ترجیحا نیاز به اجرا یکسری توشه در حین‌های متفاوت دارااست و معدل حاصل گرفته گردیده سرعت حقیقی و واقعی را نشانه می دهد. برهان این شغل این میباشد که سعی تارنما شما در زمان روز بسته به تعداد بازدید کننده شما و یا این که حتی به کار گیری از باکس سرور خویش در شکل مشترک بودن هاست تغییر‌و تحول خواهد کرد. از اثرات جانبی عالی این آزمایش سرعت این میباشد که شما ساعتها نقطع ی عطف خویش را متوجه خواهید شد و به این ترتیب می‌قدرت به صورت بالقوه شایسته ترین فرصت برای گذاشتن محتوای تازه، تبلیغات هدفمند و غیره برای بازدید کننده خویش را بیابید. درصورتی که چه سرعت حقیقی و واقعی لود علامت داده گردیده در ثانیه در طی یک روز (یا این که حتی یک هفته) ممکن میباشد تغییر‌و تحول نماید؛ ولی راهکارهایی را GTMetrix برای کیفیت بالا رفتن سرعت وب سایت نماد می دهد که با سپری شد فرصت تغییر تحول نخواهد کرد.

آموزش تولید محتوا...
ما را در سایت آموزش تولید محتوا دنبال می کنید

برچسب : آموزش تولید محتوا, نویسنده : mohammadsrc contentproductiontraining بازدید : 120 تاريخ : پنجشنبه 25 فروردين 1401 ساعت: 14:17

seo برای موتورهای کاوش یا این که بهینه سازی فرایندی میباشد آموزش تولید محتوا که طی آن مرتبه اینترنت‌وب سایت برای جستجوهای مرتبط کاهش می یابد و شما در ورقه نخستین حاصل چشم می شوید. از سوی دیگر، بازاریابی محتوایی زیرمجموعه بازاریابی ربایشی (Inbound Marketing) میباشد که طی آن بازدیدکننده‌های وب سایت در هجرت مشتری به سمت خرید هدایت می شوند و این فعالیت بوسیله ایجاد محتوای دیدنی، موءثر و متقاعدکننده اجرا میگیرد. با اینکه در لحاظ اولیه، این دو شاید هیچ ربطی به هم نداشته باشند ولی میتوانیم یک استراتژی برای بهینه سازی پباده سازی کنیم؛ به عبارت دیگر یک استراتژی بازاریابی محتوایی که با ایجاد محتوا برای کلیدواژه‌های بیشتر و در سود جذب مخاطب بیشتر برای وب سایت به بهبود درجه وب سایت نیز یاری دهد. گوگل نیز با به‌روزرسانی و تغییر و تحول الگوریتم‌های خویش بعضا از معیارها را نسبت به بعضا دیگر ارجحیت داده و مدیران تارنما‌ها را به سوی ساخت‌و‌ساز محتوایی با آن خصوصیت‌های معلوم سوق داده میباشد. به اینگونه محتوایی که بر اساس با ضوابط گزینش‌گردیده از سوی گوگل باشد محتوای بهینه سازی گردیده میگویند.

 

طرز‌های ایجاد محتوای کیفیت بالا و مبنی بر seo
پباده سازی استراتژی در‌این حوزه بسیار اصلی‌خیس از انتخاب نوع محتواست. برای ایجاد محتوای با کیفیت نیاز به یک نقشه و استراتژی داشته باشید؛ در غیر این شکل از اهدافتان بدور می شوید. یک استراتژی محتوا می بایست شخصیت مارک و لحن ذکر مطالب را در حیث بگیرد و در عین اکنون هیچ زمان از غرض‌تان برای این عمل غافل نشود. به‌این مراد روند تحت را دنبال فرمایید:

1- اهدافتان را از ساخت‌و‌ساز محتوا معین نمائید

در اینجا نیز مانند بقیه کمپین‌های بازاریابی سنتی، استراتژی محتوایتان بایستی مقصود داشته باشد. این هدف ها می توانند مشمول جذب بازدیدکننده برای وبسایت یا این که جذب مشتری برای تولیدها باشد. بعداز اینکه مقصود مشخص و معلوم شد، بایستی مشخص و معلوم فرمایید که پس از ساخت‌و‌ساز هر تعداد محتوا می بایست به چه درآمدی برسید.

2- پرسونای مشتری را پباده سازی نمائید

آغاز می بایست مشاهده کنید با چه کسی سخن می کنید، چطور میخواهید با آن ها حرف فرمایید و چطور آنان را پیدا می کنید.
یک محتوای بهتر و چیره بایستی طوری باشد که هر خواننده شم نماید شما مستقیماً با وی سخن می کنید. موتورهای کاوش نیز تک تک هم و ناراحتی خویش را بر رضایت استفاده کننده از اینترنت‌وبسایت‌ها نهاده‌اند. هر الگوریتمی که به‌روزرسانی می شود با غرض حذف کارداران نارضایتی استفاده کننده و بالا آوردن تارنما‌های کاربرپسند پیش می روند. به این ترتیب با ساخت محتوای کاربرپسند حتی با به‌روزرسانی الگوریتم‌های گوگل نگرانی بابت پنالتی و جریمه‌های گوگل نخواهید داشت. چراکه شما در راستای هدف ها گوگل گام برداشته‌اید.

آموزش تولید محتوا...
ما را در سایت آموزش تولید محتوا دنبال می کنید

برچسب : آموزش تولید محتوا, نویسنده : mohammadsrc contentproductiontraining بازدید : 107 تاريخ : چهارشنبه 24 فروردين 1401 ساعت: 16:47

در لحاظ داشته باشید که طریق تلاوت محتوای تارنما شما بوسیله آموزش تولید محتوا روبات خزنده موتور کاوش و یوزرها با هم مختلف میباشد. مقررات مرورگرها بر دو شالوده صورت میگیرد :

از نظر فنی : که مرتبط به مباحث فنی و طبق اصول برای شناسایی موتورهای کاوشگر است.
از نظر یوزرها مرورگر : این طریقه برای موتورهای کاوش بسیار اصلی می باشند چون در‌صورتی‌که وب سایت شما از نگاه فنی خوب باشد ولی به طوری نباشد که استفاده کننده را به خویش جذب نماید و استفاده کننده به محض ورود به وبسایت از آن بیرون گردد، موتورهای کاوش درجه بالایی برای آن وب سایت درنظر نخواهد گرفت.
در واقعیت برای بدست آوردن مرتبه بالا در گوگل نیازمندیم که دو اصل فوق را به صحت و باکیفیت دنبال کنیم. از نظر فنی بایستی مجال، توجه، تجارب و علم بالایی را در seo و سئو وب سایت به دست آوریم. البته یکی‌از موضوعات اساسی در مورد بهینه سازی که سبب ساز بالا بردن جايگاه تارنما می‌گردد، چگونگی و جذابیت مطالب و محتوایی است که در تارنما قرار میگیرد.

seo کلاه سیاه منجر جریمه شدن تارنما در گوگل می‌گردد؟
بخش اعظمی از جدید کاران و یا این که اشخاصی که در مسئله seo کار میکنند از شیوه هایی به کارگیری میکنند که مقررات گوگل را تحت پا میگذارند و درجه تارنما را بالا می‌برند. گوگل این نوع بهینه سازی را، بهینه سازی کلاه سیاه black hat سئو نامگذاری نموده است.که به صورت کامل در نوشته ی علمی بهینه سازی کلاه سیاه / seo سیاه چیست؟ توضیح داده گردیده است. در‌این نحوه ممکن میباشد تارنما در حین کوتاهی به مقام نیکی در صفحه های گوگل دست پیدا نماید ولی امروزه گوگل بسیار داهیانه کار میکند و دیر یا این که زود متوجه تخلف از مقررات میگردد و بایستی چشم به راه جریمه گوگل و پنالتی شدن وبسایت بوسیله گوگل بود.

آموزش تولید محتوا...
ما را در سایت آموزش تولید محتوا دنبال می کنید

برچسب : آموزش تولید محتوا, نویسنده : mohammadsrc contentproductiontraining بازدید : 3136 تاريخ : سه شنبه 23 فروردين 1401 ساعت: 13:59

برای متخصصان اساسی میباشد آموزش تولید محتوا به گونه ای محتوا را بنویسند که به حیث گردآوری گردیده و خاتمه یافته باشد. این یکی اصول seo میباشد تا بیشتر و بیشتر اشخاص به سمت سایت جذب شوند و نرخ پریدن کاهش یابد. محتوای جالب خیر صرفا نرخ تعامل بهتری را ساخت و ساز می‌نماید بلکه اعتبار مارک را ارتقاء میدهد. همینطور منجر می‌گردد ترافیکی را که سزاوار آن میباشید به تارنما هدایت گردد.

اشکال فرمت محتوا برای تارنما
همان گونه که پیش‌خیس نیز گفته شد، فرمتی که برای ساخت محتوا در لحاظ میگیرید به تعدادی چیز بستگی دارااست:

- مرحله‌ای از مسافرت مشتری که خریدار بالقوه در آن قراردارد
- پرسونای مشتری

پیش از تعیین فرمت مطلوب برای ایجاد محتوا بایستی بدانید گونه های فرمت برای ساخت و ساز محتوا چیست؟

- پست بلاگ
- کلیپ
- اسلاید
- گرافیک
- کتاب الکترونیکی
- گزارش نتیجه ها مطالعه
- پادکست
- و هر آنچه که به لحاظ شما میتواند برای مخاطبانتان موثر باشد.

اعتنا داشته باشید که در یک اینترنت‌وبسایت بایستی از اشکال مختلفی از فرمت محتوا مصرف شود، خیر اینکه تنها از یک فرمت به کارگیری فرمائید و بقیه فرمت‌ها را به دست بیماری آلزایمر بسپارید. هر فرمت در صورتی در مکان مطلوب خویش به عمل برده شوند میتوانند بیشترین بازدهی را داشته باشند. از جمله:

در مرحله دانایی: پست وب لاگ، اینفوگرافیک، جدول دربردارنده نکات، کتاب الکترونیکی، بازی، سوال و جواب
مرحله چاره‌ها: پادکست، وبینار، جداول مقایسه، کاربرگ
مرحله تصمیم‌گیری: دموی آیتم‌ها، آزمون بدون‌پول متاع، راهنمای مال، مشورت کردن، کد تخفیف

آموزش تولید محتوا...
ما را در سایت آموزش تولید محتوا دنبال می کنید

برچسب : آموزش تولید محتوا, نویسنده : mohammadsrc contentproductiontraining بازدید : 100 تاريخ : دوشنبه 22 فروردين 1401 ساعت: 13:40

محتوا یعنی به عبارتی فیلم، تصویر، آموزش تولید محتوا پست وب لاگ، اینفوگرافیک و... که در وب روی وب سایت‌های گوناگون در دسترس کلیه قراردارد. مدیران اینترنت‌وبسایت‌ها برای ساخت و ساز محتوا آغاز می بایست ایده‌پردازی نمایند. بدین خواسته می بایست شخصیت مشتریانمان را به خیر بشناسیم و بدانیم به چه مطالبی بیشتر عشق و علاقه دارا هستند. آن‌گاه حول به عبارتی موضوعات مبادرت به ساخت‌و‌ساز محتوا کنیم. همانگونه که گفته شد، این محتوا میتواند به فرمت‌های گوناگون زیرا پست وب لاگ، فیلم، تصویر و... ساخت گردد. ایجاد محتوا برای پلتفرم‌های متفاوت به قدری التفات داراست و به همین ادله ایجاد محتوا تحت عنوان یک عمل محسوب خواهد شد. بدین ترتیب حتی درصورتی که مدیریت تارنما نباشید، بد وجود ندارد این مقاله را تفحص فرمائید و در حالتی‌که در خویش عشق و علاقه‌ای نسبت به ساخت محتوا مشاهده کردید تحت عنوان فعالیت به‌این فعالیت روی بیاورید.

ساخت‌و‌ساز محتوا چیست

بیشتر بخوانید: اسکن رایتینگ یا این که تبلیغ نویسی چیست و نسخه برداری رایتر چه کسی است؟

بایستگی ساخت و ساز محتوا برای تارنما
ساخت‌و‌ساز محتوا یک کدام از ذیل تیم‌های بازاریابی درونگرا میباشد. در واقع شما با ایجاد محتوا اطلاعاتی موءثر و مجانی در مشت مخاطبانتان قرار می‌دهید. هر چه این محتوا دیدنی‌خیس و مفیدتر باشد، مخاطبان بیشتری را جذب می‌نماید و حتی مخاطبان سابق را مجدد به اینترنت‌سایتتان می‌کشاند.

بدین وسیله میتوانید برای کمپانی خویش رجوع سرمایه یا این که ROI ساخت و ساز فرمائید. در همین راستا اعتنا شمارا به داده های عددی و ارقام تحت جلب میکنیم:

- بازاریابی محتوایی نسبت به طرز‌های سنتی بازاریابی تا 3 موازی بیشتر مخاطب جذب می‌نماید؛ در حالی که 62 درصد کمتر هزینه داراست.
- کمپانی‌های خرد و متوسطی که از بازاریابی محتوایی استعمال می‌نمایند نسبت به کمپانی‌هایی که بازاریابی محتوایی را ندید میگیرند تا 162 درصد بیشتر مشتری می گیرند.
- 61 درصد از خریدهای آنلاین نتایج تأثیر بی واسطه محتواست؛ مشتری یک پست وب لاگ را میخواند و به خرید متقاعد می‌گردد.
- کمپانی‌هایی که هر ماه بیش تر از 16 پست منتشر می‌نمایند تا سه و نیم موازی بیشتر از کمپانی‌هایی که فقط 4 پست در ماه منتشر کرده‌اند ترافیک میگیرند.

با اعتنا به تک تک این‌ها می‌اقتدار اعلام‌کرد محتوا موازی با رویش تجاری میباشد. از همین رو خوب میباشد بدانیم ساخت‌و‌ساز محتوا چیست و با نحوه‌های ساخت و ساز محتوا آشنا شویم تا از این روش به پرورش حصول و کارمان امداد کنیم

آموزش تولید محتوا...
ما را در سایت آموزش تولید محتوا دنبال می کنید

برچسب : آموزش تولید محتوا, نویسنده : mohammadsrc contentproductiontraining بازدید : 91 تاريخ : يکشنبه 21 فروردين 1401 ساعت: 13:28

ساخت و ساز محتوا یکی‌از پایین گروه‌های بازاریابی درونگرا میباشد. آموزش تولید محتوا در واقع شما با ساخت محتوا اطلاعاتی موءثر و بدون پول در دست مخاطبانتان قرار می‌دهید. هر چه این محتوا دیدنی‌خیس و مفیدتر باشد، مخاطبان بیشتری را جذب می‌نماید و حتی مخاطبان دیرین را مجدد به اینترنت‌سایتتان می‌کشاند.

بدین وسیله می توانید برای کمپانی خویش رجوع و برگشت سرمایه یا این که ROI ساخت نمایید. در همین راستا دقت شما‌را به داده های عددی و ارقام ذیل جلب می کنیم:

-    بازاریابی محتوایی نسبت به طریق‌های سنتی بازاریابی تا 3 موازی بیشتر استفاده کننده جذب می‌نماید؛ در حالی که 62 درصد کمتر هزینه دارااست.
-    کمپانی‌های خرد و متوسطی که از بازاریابی محتوایی به کار گیری می‌نمایند نسبت به کمپانی‌هایی که بازاریابی محتوایی را ندید می گیرند تا 162 درصد بیشتر مشتری می گیرند.
-    61 درصد از خریدهای آنلاین نتیجه ها تأثیر بدون واسطه محتواست؛ مشتری یک پست بلاگ را می خواند و به خرید متقاعد میگردد.
-    کمپانی‌هایی که هر ماه بیشتراز 16 پست منتشر می‌نمایند تا سه و نیم موازی بیشتر از کمپانی‌هایی که صرفا 4 پست در ماه منتشر کرده‌اند ترافیک می گیرند.

با اعتنا به کل این‌ها می‌قدرت ذکر کرد محتوا موازی با پرورش تجاری میباشد. از همین رو خوب میباشد بدانیم ساخت‌و‌ساز محتوا چیست و با نحوه‌های ایجاد محتوا آشنا شویم تا از این طرز به رویش حصول و کارمان امداد کنیم.

رابطه ساخت و ساز محتوا و بهینه سازی
سئو برای موتورهای کاوش یا این که seo فرایندی میباشد که طی آن جايگاه اینترنت‌تارنما برای جستجوهای مرتبط کاهش مییابد و شما در کاغذ نخستین حاصل چشم می شوید. از سوی دیگر، بازاریابی محتوایی زیرمجموعه بازاریابی ربایشی (Inbound Marketing) میباشد که طی آن بازدیدکننده‌های وب سایت در مسافرت مشتری به سمت خرید هدایت می گردند و این شغل توسط ایجاد محتوای دیدنی، اثرگذار و متقاعدکننده اجرا می گیرد. با اینکه در لحاظ اولیه، این دو شاید هیچ ربطی به هم نداشته باشند ولی میتوانیم یک استراتژی برای seo پباده سازی کنیم؛ به عبارت دیگر یک استراتژی بازاریابی محتوایی که با ساخت‌و‌ساز محتوا برای کلیدواژه‌های بیشتر و در فیض جذب استفاده کننده بیشتر برای وب سایت به بهبود سکو وب سایت نیز یاری دهد. گوگل نیز با به‌روزرسانی و تغییر‌و تحول الگوریتم‌های خویش بعضا از معیارها را نسبت به بعضا دیگر ارجحیت داده و مدیران وب سایت‌ها را به سوی ایجاد محتوایی با آن خصوصیت‌های معلوم سوق داده میباشد. به اینگونه محتوایی که مبنی بر با قانون ها انتخاب‌گردیده از سوی گوگل باشد محتوای بهینه سازی گردیده میگویند.

آموزش تولید محتوا...
ما را در سایت آموزش تولید محتوا دنبال می کنید

برچسب : آموزش تولید محتوا, نویسنده : mohammadsrc contentproductiontraining بازدید : 84 تاريخ : شنبه 20 فروردين 1401 ساعت: 14:10

با اینکه هیچ حرفه تحصیلی خاصی آموزش تولید محتوا در دانشکده برای نسخه برداری رایتر شدن نیست. البته برای اینکه بتوانید به یک نسخه برداری رایتر حرفه ای تبدیل گردید می بایست در چند مهارت‌ ها حرفه ای گردید، به عنوان مثال:

احاطه به لهجه انگلیسی
دیده‌هایی تیزبین و ظریف برای دیدن جزئیات
دامنه عبارات پهناور
کنجکاوی
دقت به نقطه نظرها متعدد و دیدن دنیا از حیث اشخاص مختلف
مهارت رسیدگی کردن
ابتکار
هوش اجتماعی بالا
توان همدردی و شعور احساسات دیگر افراد
چه افرادی میتوانند اسکن رایتر باشند؟
معمولاً افرادی که کتابت خیر و خوبی دارا‌هستند نظیر اشخاص مولف می توانند اسکن رایتر خیر باشند. ولی نویسندگانی که مهارت نسخه برداری رایتینگ داشته باشند یا این که آن را دستیابی نمایند. البته این مجموع روایت وجود ندارد. این اشخاص می بایست تماما به تبلیغات و بازاریابی وضعیت بازار و نحوه‌های متقاعد کردن مشتری نیز مسلط باشند.

کاربردهای نسخه برداری رایتینگ چیست؟
هر صنفی و هر شرکتی به یک نسخه برداری رایتر نیاز داراست و سوای آن نمی‌تواند از حداکثر اقتدار خویش برای فروش فرآورده و درآمدزایی به کار گیری نماید. با استعمال از صنعت نسخه برداری رایتینگ می‌قدرت به هدف ها ذیل دست‌یافت:

تبدیل شدن به یک مارک شناخته‌گردیده بین عموم یا این که برندسازی
ارتقاء فروش
تبدیل مشتری به تبلیغ‌کننده تولیدها
برانگیختن احساسات در مشتری
عنایت نسخه برداری رایتینگ برای استخراج و شغل های اینترنتی
همانطور که گفته شد، نسخه برداری رایتینگ به نوعی برای دستیابی و امور نقش بازاریابی را دارااست؛ به خصوص برای دستیابی و شغل های اینترنتی که صرفا از روش یک برگه مانیتور میتوانند با یوزرها رابطه برقرار نمایند. با نسخه برداری رایتینگ می‌قدرت با تشکیل داد یک شعار تبلیغاتی تأثیرگذار، یک بنر تبلیغاتی، یک پیام رمانتیک، یک آدرس اینترنتی، دکمه درخواست برای مبادرت و ... در یک نگاه کاربر را جذب کرد. بدین ترتیب مخاطبانی که در دنیای پرهیاهو و مالامال جنب‌وجوش وب درگیر جستن چاره اشتباهات، خرید یا این که کارها درگیر‌کننده میباشند، صرفا با یک لحظه نگاه و تفکر بر روی متنی که نسخه برداری رایتر در پوسته بنر یا این که دکمه درخواست برای مبادرت پباده سازی نموده است میتواند به تجارت شما جذب خواهد شد.

آموزش تولید محتوا...
ما را در سایت آموزش تولید محتوا دنبال می کنید

برچسب : آموزش تولید محتوا, نویسنده : mohammadsrc contentproductiontraining بازدید : 114 تاريخ : پنجشنبه 18 فروردين 1401 ساعت: 13:18

ریدایرکت مبحثی اساسی در بهینه سازی آموزش تولید محتوا و جايگاه‌بندی وب سایت‌ها و در معنای جابجایی بازدیدکنندگان یا این که موتورهای کاوش به جای یا این که آدرسی تازه میباشد که به صاحبان تارنما‌ها قابلیت میدهد که قابل انعطاف‌افزارها یا این که یوزرها را به نشانی دلخواه خویش هدایت نمایند. از جانب یوزرها، ریدایرکت وقتی حادثه می‌ افتد که شیت‌ای معلوم را درخواست می‌نمایند؛ ولی به شیت ای دیگر هدایت میشوند. در اکثر وقت ها مواقع، صاحب و مالک وبسایت برگه یا این که مطلبی را حذف می‌نماید و یک ریدایرکت ساخت‌و‌ساز می‌نماید تا یوزرها و موتورهای کاوش را به کاغذ مرتبط یا این که شبیه بفرستد. ریدایرکت حزم بهتری میباشد برای اینکه یوزرها پیام لینک و پیوند شکسته ۴۰۴ را اخذ نکنند. ریدایرکت‌ها نقش مهمی در معاش صاحبان تارنما‌ها، توسعه و گسترش‌دهندگان و جستجوگرها اعمال می‌نمایند. در صورتیکه می خواهید تارنما خویش را سلامت نگه دارید، بایستی ریدایرکت را مطابق استراتژی از پیش اندیشیده، ایفا دهید. از جمله، درصورتی که یک پست یا این که کاغذ را حذف میکنید یا این که محتوا را به یک URL  تازه منتقل می‌نماید، نباید ریدایرکت کردن را فراموش فرمائید.

به صورت کلی ریدایرکت‌ها به سه گروه تقسیم می شوند :
1- ریدایرکت ۳۰۱ که به صورت دایم کاغذ شما‌را به نشانی جدیدی منتقل می‌نماید (برای بهینه سازی سفارش می‌گردد). در‌این حالت، دامنه وبسایت خویش را تغییر‌و تحول می‌دهید. این redirect مهم ترین کاری میباشد که بایستی به خواسته پرهیز از خطای ۴۰۴ و… روی تارنما صورت پذیرد. در upgrade کردن http به https، از این نوع جابجایی ورقه زیاد استعمال می‌گردد.
2- ریدایرکت ۳۰۲ که برای جابجایی موقت کاغذ میباشد و بعداز مدتی می توانید ورقه را به نشانی گذشته بازگردانید؛
3- متای رفرش که به مکان آنکه در سطح سرور باشد، در سطح شیت اجرا میگردد. این نوع ریدایرکت‌ها معمولا کندتر می‌باشند و برای seo پیشنهاد نمیشوند. این نوع ریدایرکت‌ها معمولا با شمارش معکوس پنج ثانیه‌ای یاروهمدم‌اند یا این که متنی مشابه به «در حالتی که تا ۵ ثانیه دیگر هدایت نشدید، اینجا را کلیک نمائید» اکران میدهند.
اما نوع دیگری ریدایرکت نیز وجود داراست که به ۳۰۷ دارای شهرت میباشد و درواقع به عبارتی ریدایرکت موقت ۳۰۲ در HTTP  ورژن 1.1 میباشد.

آموزش تولید محتوا...
ما را در سایت آموزش تولید محتوا دنبال می کنید

برچسب : آموزش تولید محتوا, نویسنده : mohammadsrc contentproductiontraining بازدید : 295 تاريخ : چهارشنبه 17 فروردين 1401 ساعت: 14:12

معنا لغوی محتوا یعنی آنچه داخل چیزی قراردارد. آموزش تولید محتوا ولی در حوزه بازار دیجیتال، محتوا به هرنوع ابزار جهت جابجایی مفاهیم به مخاطبان گفته میشود. محتوا میتواند به طور متنی، فولدر تصویری و پوشه صوتی تنظیم و ارائه شود. این طریق برای برقراری رابطه دربین بیزنس و مخاطبان و مصرف کنندگان، ضروری میباشد. با به کارگیری از محتوای مطلوب می‌اقتدار فرآورده یا این که سرویس ها متبوع را به مخاطبان غرض معرفی کرد و در تعیین پایانی آنها تاثیر گذاشت.

محتوا به هر مدل یا این که روشی که ساخت‌و‌ساز خواهد شد، بایستی بتواند اشخاصی که در دنیای مجازی یا این که امکانات دیجیتال به آن دسترسی پیدا می‌نمایند، به نیکی با پیام متبوع آشنا کرده و آنان‌را به مشتری‌های دارای مسئولیت تبدیل نماید. پس تهیه و تنظیم محتوا به سیرتکامل‌ای که تعداد بازدید مخاطبان را ارتقاء و آن ها را ذیل تأثیر قرار دهد، از وظایف یک تولیدکننده محتوای ماهر میباشد.

تا قبل از توسعه و گسترش کانال‌های اجتماعی به صورت مدرن، اکثر محتواهای ساخت‌و‌ساز گردیده برای قرار دریافت کردن در اینترنت‌وب سایت‌ها به کارگیری می‌شدند. البته با ظهور یا این که پیشرفت کانال‌های اجتماعی همانند اینستاگرام و یوتیوب که با اقبال بسیار پهناور یوزرها روبرو شدند، ساخت محتوا به مدل‌های متنوع و دیدنی با غرض بازدید هرچه بیشتر مخاطبان پباده سازی و ارائه شد. درین رقابت، محتواهایی که از ابداع، چگونگی و جذابیت بیشتری منتفع باشند، آیتم اعتنا بیشتری قرار میگیرند.

آموزش تولید محتوا...
ما را در سایت آموزش تولید محتوا دنبال می کنید

برچسب : آموزش تولید محتوا, نویسنده : mohammadsrc contentproductiontraining بازدید : 268 تاريخ : سه شنبه 16 فروردين 1401 ساعت: 14:08

شما از همگی طریق ها می‌توانید آموزش تولید محتوا برای ساخت‌و‌ساز محتوا برای وب لاگ به کار گیری نمائید، ولی به لحاظ ما شایسته ترین محتواهایی که قابلیت و امکان تکثیر در بلاگ ها را دارا‌هستند محتواهای متنی یار با عکس میباشند. چنین ساخت و ساز محتوا مزایای بخش اعظمی برای شما به هم پا خواهد داشت که پیرو به تحقیق آنان خوا هیم پرداخت. ولی برای ایجاد محتوای متنی در بلاگ بایستی نکاتی را رعایت نمائید تا وبلاگی دیدنی همپا با محتواهایی کیفیت عالی و مطلوب در مشت مخاطبان قرار دهید. او‌لین نکته ای که در هنگام تایپ کردن یک نوشته ی علمی باید رعایت فرمائید، عنوان یا این که تیتر جالب است. استفاده کننده به هر دلیلی که پیرو محتوایی در ارتباط با زمینه متبوع شما در وب میباشد، هنگام واکنش با تیتر نوشته‌ی‌علمی شما می بایست جذب نوشته‌علمی شما گردد. در واکنش نخستین تیتر دیدنی به طبع مهم‌ترین نقش را در عکس العمل با استفاده کننده داراست، براین اساس برای گزینش تیتر بسیار اعتنا نمایید. تلاش فرمایید جالب بنویسید. شما با ساخت محتوا در بلاگ قصد دارید که با استفاده کننده خویش ارتباط برقرار فرمایید و پشت گرمی او‌را جلب فرمائید. به همین استدلال شما دو فاکتور را می بایست مدام رعایت فرمایید.

یک جذابیت دوم صداقت. بسیار اساسی است که در کنار اینکه محتوایی جالب ساخت می‌کنید، به طور کامل در محتوای خویش صداقت داشته باشید. پشت گرمی کاربر از همین نقطه استارت به تکوین می نماید. در صورتیکه محتوایی بر خلاف واقع ارائه بدهید، به طبع در زمینه ی با کاربر مبتلا ایراد خواهید شد. نکته آجل که در‌حالتی که در محتواها رعایت فرمایید، سبب ساز می‌شود نوشته ی علمی های دیدنی تری داشته باشید، استعمال از عکس ها و تصاویر متنوع و مربوط به زمینه میباشد. مسلما شما هم در صورتی‌که تحت عنوان استفاده کننده قصد داشته باشید، محتوایی را استیناف فرمایید، در‌حالتی که با وسعت متعددی از محتوا رو به رو گردید، خسته خواهید شد و قابلیت و امکان داراست که در پی از تلاوت محتوا صرف لحاظ نمایید.

آموزش تولید محتوا...
ما را در سایت آموزش تولید محتوا دنبال می کنید

برچسب : آموزش تولید محتوا, نویسنده : mohammadsrc contentproductiontraining بازدید : 295 تاريخ : دوشنبه 15 فروردين 1401 ساعت: 14:16